luni, 30 iulie 2012

Hai, Romania !


Anul acesta s-a intimplat sa fiu in vacanta in timpul Jocurilor Olimpice. Asa se face ca am aflat cu mirare ca avem sportivi capabili sa urce pe podium la aceasta intrecere, sportivi de care nu auzisem niciodata (sau poate ca am auzit in treacat, pe la vreun buletin de stiri de la ora 7 dimineata). Ii dau ca exemplu pe Alin Moldoveanu si pe Corina Caprioru, care m-au facut sa imi stea mincarea in git de emotie. La fel de mult m-a impresionat si reusita Alinei Dumitru.
Imi place foarte mult fotbalul si probabil din cauza asta nu am observat ca posturile noastre de televiziune au capatat de ani buni obiceiul prost sa ne prezinte numai sutagii care nu stiu decit sa se scarpine intre picioare sau sa se intreaca in flegme sau pe marii patroni din lumea fotbalului, despre a caror intelepciune nu vreau sa discut aici.
Ar trebui ca macar acum, in momentele in care acesti oameni isi risca sanatatea pentru a concura in numele tarii lor, cind saluta tricolorul de la inaltimea Olimpului, sa le facem o plecaciune si sa ne amintim noi putem macar sa strigam “Hai, Romania !”. 

Pe Mircea Badea il asteptam sa concureze la proba de spagat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu